Jak zbudować umięśnioną sylwetkę?

W dzisiejszych czasach wychudzone, szczupłe osoby przestały nas już zachwycać. Zmieniły się nieco kanony piękna. Wszyscy marzymy raczej o umięśnionej i dobrze zbudowanej sylwetce. Wbrew pozorom jest to pragnienie zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Na szczęście każdy z nas spokojnie może wyrzeźbić sobie taką figurę. A jak to zrobić?

IDEALNA DIETA NA BUDOWĘ MASY MIĘŚNIOWEJ

Na początku zwróćmy uwagę na swoją dietę. To ona jest podstawą każdego sportowca. Nasza dieta powinna być przede wszystkim bogata w różne źródła białek. To właśnie białka tworzą i budują nasze mięśnie. Dzięki nim będzie w stanie rzeźbić swoją sylwetkę. Nie rezygnujmy więc z jedzenia mięsa. Sięgajmy po prostu po świeże mięso białe. Mogą to być np. piersi z kurczaka. Będą idealnym posiłkiem obiadowym. Wraz z nimi przyswoimy spore ilości białka. Jeśli jednak nie potrafimy go spożywać wraz z pożywieniem sięgnijmy po pewne suplementy diety. Zakupmy dla siebie białko serwatkowe. Możemy je dodawać do koktajli, napojów lub konkretnych posiłków. W ten sposób będą one zawierać znacznie większe ilości białka. Na pewno szybko zauważymy wtedy pozytywne zmiany w naszym ciele. Mięśnie zaczną nam szybciej rosnąć, a taki jest przecież nasz cel. Dodatkowo, każdy sklep suplementy zaoferuje nam różnego rodzaju białka w proszku. Wcale nie muszą być one bezsmakowe. Obecnie do wyboru mamy np. białka czekoladowe lub waniliowe. Mają one niesamowity smak i świetnie dopasują się do wielu potraw oraz napojów.

TRENING NA BUDOWĘ MIĘŚNI

Jednak nie zapominajmy o tym, że bardzo ważny jest także nasz trening. To dzięki niemu zaczniemy dobrze rzeźbić swoją sylwetkę. Samą dietą nie zbudujemy żadnych mięśni. Dlatego musimy tutaj skupić się przede wszystkim na treningu siłowym. Najlepiej będzie, gdy wykupimy dla siebie karnet na pobliską siłownię. Następnie odwiedzajmy ją przynajmniej trzy razy w tygodniu. Trenujmy wtedy przez ok. jedną godzinę. Możemy również podzielić swoje treningi na różne partie mięśniowe. Jednego dnia będziemy wtedy ćwiczyć wybraną grupę mięśni, co przyniesie nam wiele korzyści. Gdy skupimy się na jednej rzeczy, dobrze ją wypracujemy. Co więcej, wybrane mięśnie będą mieć później cały tydzień, aby odpocząć. A regeneracja to bardzo ważna część każdego treningu. Dzięki niej pełni sił i energii powrócimy na swoją siłownię. A aby ułatwić sobie ćwiczenia w takim miejscu, zakupmy również rękawiczki treningowe. Ubierajmy je przed każdym treningiem. W ten sposób z łatwością sięgniemy po wszelkie hantle oraz sztangi i wykonamy podciągnięcia na drążku.

Warto więc czasem zastanowić się, jaki jest nasz cel. Gdy marzymy o szczupłej sylwetce, zaczynamy po prostu mniej jeść i staramy się np. regularnie biegać lub jeździć na rowerze. Jeśli jednak naszym celem jest wyrzeźbiona, umięśniona sylwetka, musimy popracować nieco ciężej. Bardzo ważna będzie tutaj dobrze zbilansowana dieta pełna wartościowego białka. Do niej powinniśmy dołączyć solidny trening siłowy z obciążeniem. W taki sposób uda nam się zbudować idealną sylwetkę.

Jesteś osobą aktywną i lubisz wiedzieć o sporcie jak najwięcej? Koniecznie śledź blog http://fabrykasily.crazylife.pl/

Leave a comment

Your email address will not be published.


*