Masa mięśniowa – jak ją zrobić?

Wiele osób na początku swojej przygody z kulturystyką zraża się do niej. Najczęściej dzieje się tak, kiedy nie możemy osiągnąć upragnionych wymiarów, a stosowany przez nas trening nie przynosi żadnych rezultatów. Przyczyną takiego stanu rzeczy bardzo często jest zły dobór ćwiczeń, a także nieprawidłowe odżywianie.

Dlatego ważne jest, aby przed podjęciem cyklów treningowych, odpowiednio się do nich przygotować, rozpisując sobie dietę. Początkowo nasza dieta winna być wzbogacona o gainery activlab. Dzięki czemu nasze ciało otrzyma zwiększone ilości zdrowych węglowodanów i białka, które odpowiada na budowę tkanki mięśniowej. W przypadku osób, których celem jest redukcja tłuszczy, optymalnym rozwiązaniem będzie zrezygnowanie ze spożywania cukrów i tłuszczy.

Osoby z nadwagą powinny jak najszybciej odwiedzić sklep z odżywkami, aby zakupić w nim przedtreningówkę. Ten preparat pobudza nasz organizm i pozwala na przeprowadzenie morderczego treningu. Po zażyciu takiego spalacza szybciej się pocimy, a to ułatwia spalanie tłuszczu. Należy jednak ostrzec niektóre osoby przed nadmiernym używaniem przedtreningówek. Spożywane w nadmiarze mogą mieć niekorzystny wpływ na układ nerwowy i krwionośny. Dodatkowo dużą uwagę powinniśmy zwracać na czas i ilość naszych posiłków. W diecie powinno znaleźć się minimum pięć posiłków, które należy spożywać co 3-4 godziny. Jeżeli przy okazji mijamy sklep z suplementami, to warto go odwiedzić i kupić sobie aminokwasy rozgałęzione.

Ich spożywanie poleca się szczególnie osobom na tak zwanej redukcji. Ochraniają one bowiem mięśnie przed rozpadem. Dzięki temu gubimy tylko i wyłącznie tłuszcz, a mięśnie pozostają nienaruszone. Co ważne, zarówno podczas nabierania masy, jak i w trakcie redukcji każdego dnia powinniśmy przyjmować spore ilości wody mineralnej.

Jesteś osobą aktywną i lubisz wiedzieć o sporcie jak najwięcej? Koniecznie śledź blog http://przedtreningiem.uchwycone-chwile.pl/

Leave a comment

Your email address will not be published.


*